سفارش تبلیغ
صبا ویژن
:
با گذشت بیش از 3 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر معادلات سیاسی منطقه و جهان و ظهور برخی رویدادهای بهت آور، شاهد تشدید رقابت قدرت‌ها برای فتح «آینده جهان» هستیم. آخرین کتاب آسمانی، سرنوشت زمین و وارثان آن را مشخص کرده است (1) هر چند مشرکان را خوش نیاید (2) انسان‌های شایسته وراثت زمین کسانی هستند که خردمندانه راه تحصیل صلاحیت برای روز موعود را در پیروی از دو یادگار مهم و گرانقدر پیامبر خاتم (ص) یعنی «قرآن و عترت» جستجو کرده‌اند (3) این همان مصداق حقیقی «اسلام ناب محمدی (ص)» است که بارها در بیان امام خمینی (ره) به عنوان شاخص معرفی گردید.

براساس معیار ذکر شده در آیات 2 و 3 سوره عنکبوت خداوند برای تحقق وعده‌های خود انسان‌هایی را بر می‌گزیند که توانسته باشند از معبر آزمون فتنه‌ها سربلند و پیروز عبور کرده باشند.

جدی‌ترین آزمون برای مومنان اسلام ناب نحوه مقابله ومقاومت برای از میان برداشتن کینه‌توزترین و دشمن‌ترین هیولای پلیدی و ستم است که نماد اصلی و خط مقدم آن، رژیم صهیونیستی است (4).همان گونه که حضرت داوود (ع) پس از پیکاری سخت با سپاه جالوت و شکست او شایستگی وراثت زمین و دستیابی به حکمت و علم را پیدا کرد (5).

در راهپیمایی با شکوه و کم‌نظیر روز جهانی قدس امسال دستنوشته‌ای در دست یکی از راهپیمایان توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود. که بارها در بخش‌های خبری رسانه‌ ملی پخش گردید و آن یک جمله دعا بود: «خدایا تعیین سرنوشت اسرائیل را به دست ایرانیان مقدر فرما. آمین.»

جدی‌ترین و تعیین کننده‌ترین پیکار سرنوشت‌ساز بین اردوگاه مومنان اسلام ناب، و رژیم صهیونیستی اتفاق خواهد افتاد ونابودی که سرنوشت محتوم و مقدر این رژیم است (6) دستاورد آن خواهد بود و اگر مومنان همه ظرفیت خود را به صحنه جهاد بیاورند مشمول نصرت الهی خواهند شد، همچنان که در جنگ بدر در صدر اسلام اتفاق افتاد.

جبهه‌های دیگر، فرعی و یا نیابتی خواهند بود و دیر یا زود به یکی از دو جبهه اصلی می‌پیوندند و تحت فرماندهی آشکار اردوگاه خود قرار می‌گیرند.

این عبارت از سخنان مقام معظم رهبری که در تاریخ 25/1/85 بیان شد و به ظرافت پیام ویژه‌ای را اعلام کرده است جای تامل دارد:

قضیه فلسطین «کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی» است و همه دنیای اسلام باید مسئله فلسطین را مسئله خود بدانند تا در سایه تحقق وعده‌های الهی، فلسطین، به ملت فلسطین برگردد و دولت واحد فلسطینی به انتخاب همه فلسطینیان، سراسر کشور خود را اداره کنند.

رمزگشایی از حوادث سال‌های اخیر در سوریه و لبنان و عراق و کارکرد روبات‌هایی مثل داعش و النصره و آشکار شدن قرابت سیاسی بین وهابی‌ها و رژیم صهیونیستی زمینه‌ساز بصیرت بسیاری از مسلمانان و گرایش آنان به جبهه اسلام ناب خواهد شد.

اتفاقات و رویدادهای جدیدی، شگفتی‌ساز می‌شوند. خصومت و عداوت تکفیری‌های انقلابی‌نما، نسبت به مومنان اسلام ناب، و احساس اشتراک منافع با رژیم صهیونیستی هر روز آنها را به آن اردوگاه نزدیک‌تر می‌کند و پیمان‌های پنهان همکاری به تدریج علنی و عادی می‌شود.

رژیم صهیونیستی با مطالعه و شناسایی گسل‌های به وجود آمده بین مسلمانان، زمینه بهره‌برداری از آن به نفع خود و علیه مسلمانان را فراهم می‌سازد؛ به عنوان مثال دستگاه تبلیغی وهابیت با تحلیل سطحی و عوامانه از اسلام، در کشورهای مختلف «ابله‌پروری» می‌کند و رژیم صهیونیستی میوه آن را می‌چیند.

اگر این ابله‌ها نباشند چگونه می‌شود با «روبات‌های اجاره‌ای» مثل داعش و النصره و به نام اسلام فریب داد؟ اگر ابله‌پروری دستگاه مدعی سلفی‌گری نباشد چگونه می‌شود جهت سلاح جوانان کشورهای اسلامی را از تل‌آویو به سمت دمشق و حلب و موصل و سامرا منحرف کرد؟! و به جای هدف قرار دادن سردمداران جنایتکار و کودک‌کش رژیم اشغالگر قدس ده‌ها هزار نفر از مردان و زنان و کودکان مسلمان را قتل‌عام کرد؟!

وحشت صهیونیسم از سرنوشت محتوم و نابودی و زوال دولت اشغالگر که در آیه هفت سوره اسرا به صراحت از آن یاد شده است موجب گردیده که همه عناصر قدرت را برای خود ذخیره کند و عناصر قدرت مسلمانان را هدفگیری نماید.

یکی از عناصر مهم ساختار قدرت هر کشور، جمعیت توانمند آن است. رژیم صهیونیستی که علی‌رغم تشویق مهاجرت یهودیان از سراسر جهان و تامین مسکن و رفاه برای آنان از نابرابری جمعیت خود با مسلمانان رنج می‌برد، در درازمدت به راهبری کنترل و کاهش جمعیت کشورهای مسلمان از طریق سازمان‌های بین‌المللی اقدام و در کوتاه مدت مبادرت به جنگ افروزی در کشورهای اسلامی و یا مسلمان‌نشین و تشویق نسل‌کشی و خصوصا قتل‌عام زنان و کودکان مسلمان می‌نماید و خود نیزهمین روش را بارها در اردوگاه‌های فلسطینی مثل دیر یاسین، صبرا و شتیلا و در سال‌های اخیر در غزه به کار برده است.

طرح جنگ‌افروزی و قتل عام مسلمانان میانمار، نیجریه، پاکستان، افغانستان، سوریه و عراق که منجر به برادرکشی و تشدید اختلاف و دشمنی شده است، در یک اتاق فرمان مهندسی و هدایت می‌شود.

زمینه‌سازی‌هایی که هم اکنون در کشورهایی مثل اندونزی، مالزی، لیبی، نیجریه و لبنان می‌شود نیز فتنه‌انگیزی و مقدمه ایجاد درگیری داخلی و برادرکشی به نفع رژیم صهیونیستی است و اصولا طرح ایجاد درگیری‌های داخلی قرار بود از ایران شروع شود و فتنه 88 (که عوامل آن در بیان صریح سردمداران رژیم صهیونیستی به عنوان سرمایه‌های آن رژیم در ایران توصیف شدند) اگر شکست نخورده بود جنایاتی سیاه‌تر از آنچه که در سوریه اتفاق افتاد را برای انتقام از ملت ایران تدارک دیده بود.

به‌زعم آمریکا و لابی صهیونیستی کشوری که جمعیت غالب آن سالمند و کهنسال باشند نه تنها قادر به تهدید رژیم صهیونیستی نخواهند بود که با کمترین تهدید و تهاجم تسلیم خواهند شد. شباهت رفتار عوامل فتنه در سوریه با رفتار ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، معنادار است. هم در سوریه و هم در غزه هدف شماره یک، کودکان هستند چون جمعیت جوان آینده نزدیک را تشکیل می‌دهند و رکن اصلی مقاومت خواهند شد.

داعش کودکان را حلق‌آویز می‌کند و النصره در برابر چشم والدین اول کودکان را به رگبار می‌بندد و تک تیراندازان صهیونیستی در غزه نیز جمجمه کودکان را هدفگیری می‌کند و یا اینکه بانوان باردار فلسطینی را هدف قرار می‌دهند و به امدادگران نیز اجازه نمی‌دهند که مجروحین را به بیمارستان برسانند و آنها که به بیمارستان رسیده باشند نیز در بیمارستان هدف بمباران قرار می‌گیرند! و حتی مدارس منسوب به سازمان ملل که زنان و کودکان در آن پناه گرفته‌اندبمباران می شوند! (چون برای نسل‌کشی مسلمانان قبلا همه را دیده‌اند و اصولا آمریکا را در اختیار دارند دیگر چه باک از سازمان ملل و اروپا و کشورهای عربی که اگر سالی یک بار هم شمشیرشان را در آیین های فولکلور به حرکت در می آورند همراه با ارباب آمریکایی و بازو در بازوی اوست.) گویا فرعون دوباره حاکم شده است، آنقدر کودک می‌کشد تا رویشی صورت نگیرد و موسایی ظهور نکند و مقاومتی اتفاق نیفتد!

اما سنت الهی محقق می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند آن را تغییر دهد (7).

اینها موارد علنی اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان اروپایی آن برای کاهش جمعیت مسلمانان است؛ اما اقدامات غیرعلنی مثل تهدید امنیت غذایی و منابع آب و محصولات کشاورزی و دارویی و همچنین تهدیدات بیولوژیکی، شیمیایی و پرتویی نیز از موارد تهاجم برای کاهش و سالمندگرایی جمعیت مسلمانان است که همه اینها نیازمند تدابیر دفاعی مناسب خواهد بود؛ و لذا آیه شریفه و اعدوالهم ما استطعتم من قوه در سوره انفال شامل همه عناصر قدرت از جمله جمعیت می‌شود.

سلطه‌گران ستمگر نیز چون جمعیت را عامل مهم و تعیین کننده در ساختار قدرت و فتح آینده جهان می‌دانند در راهبری‌های جمعیتی خود بلوک‌بندی‌های جدیدی را تعریف کرده اند و بسیاری از کودتاها و براندازی‌ها و حتی نادیده گرفتن حقوق برگزیدگان انتخابات رسمی کشورها (علی‌رغم اینکه سال‌ها مدعی دموکراسی بوده‌اند) را در جهت توسعه اردوگاه خود و با هدف رقابت برای در اختیار گرفتن آینده جهان، دامن می زنند؛

به عنوان نمونه گرایش جامعه مسیحیت به عنوان بزرگ‌ترین جامعه دینی جهان به یکی از دو اردوگاه‌ اسلام و یا صهیونیسم برای رقم خوردن روز سرنوشت،
تعیین کننده خواهد بود.

در احادیث ما حضور حضرت عیسی (ع) در کنار مقتدای بزرگ امام مهدی (عج) در روز ظهور نشانه و نمادی از همراهی و پیوستن جامعه بزرگ مسیحی به اردوگاه اسلام ناب محمدی (ص) است و قرآن کریم نیز دلیل آن را بیان کرده و مسیحیان را در بین ادیان نزدیک‌ترین افراد به مومنان از نظر دوستی و مودت معرفی کرده است (8). بدنه مسیحیت نیز مصداق واقعی توصیف قرآن هستند. نمونه‌هایی از قبیل اظهارات اخیر پدر مانویل کشیش سابق کلیسای غزه مبنی بر دعوت فلسطینیان برای استفاده از کلیساها جهت اعلام اذان (به دلیل تخریب مساجد از سوی صهیونیست‌ها) و ارتباط هر چند گاه بین روحانیان اسلام و مسیحیت از نشانه‌های این تقریب است که البته تدابیر بیشتری نیز می‌طلبد؛ اما صهیونیست‌ها در این زمینه تلاش کردند نماد وارونه ای
را به نمایش بگذارند تا پیام معکوسی را اعلام کنند. در دهه اول خردادماه سال جاری رسانه‌ها خبر مصوری را مخابره کردند که پاپ فرانسیس خورخه ماریو برگولیو رهبر مسیحیان جهان در سفر به فلسطین اشغالی در مراسم ویژه‌ای مبادرت به تعظیم و بوسیدن دست خاخام بزرگ رژیم صهیونیستی می‌کند و طبق آیین یهود در کنار دیوار ندبه به دعا می‌پردازد و کاغذ در شکاف دیوار می‌گذارد! این نمایش که با شگفتی و حیرت پیروان ادیان مختلف و اعتراض مسیحیان مواجه گردید، پاسخ برخی سئوال‌ها را مشخص می‌سازد:

چرا پاپ بندیکت شانزدهم ناگزیر به استعفا شد؟ استعفایی که تعجب و حیرت کاردینال‌ها را در پی داشت! و چرا و چگونه برای یک کشیش آرژانتینی دارای سوابق قضائی تمهیدات جایگزینی به جای بندیکت شانزدهم فراهم گردید؟!

رژیم صهیونیستی مصمم است که سیاست‌های جمعیتی خود را به طور جدی پیگیری کند و لذا هر چند گاه یک‌بار جهان شاهد جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی و قتل‌عام مسلمانان است و چنین چیزی در مورد سایر ملت‌ها و ادیان به ندرت اتفاق می‌افتد و در سرزمین‌های اشغالی نیز هر دو سال یک‌بار به بهانه‌ای باید کودک‌کشی راه بیفتد تا ریشه‌های مقاومت نابود شود!

آنچه که رژیم صهیونیستی از تهاجم به یک شهر کوچک سال‌ها محاصره شده در ماه رمضان امسال به دست آورد، تشدید نفرت جهانی و گسترش دامنه اعتراض و خشم ملت‌ها و سرافکندگی‌ حامیان غربی و بی‌حیثیتی بیشتر کشورهای عربی و غیرعربی ساکت و تماشاگر منطقه خصوصا کشورهای مثلث پشتیبان مالی و تسلیحاتی گروه‌های تروریستی اسرائیل در سوریه و عراق است و آنچه که مسلمانان مظلوم غزه و حماس در نتیجه مقاومت به دست آوردند عزت، سربلندی و افتخار است.

باشکوه‌ترین و گسترده‌ترین اعتراضات مردمی در جهان مربوط به ملت ایران بود که در روز جهانی قدس در شدت گرمای هوا و با زبان روزه صورت گرفت تا ضمن اعلام حمایت از مسلمانان مظلوم غزه، مراتب خشم و نفرت خود را نسبت به اردوگاه رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و در راس آنها آمریکا اعلام کنند و همچنین در بردارنده پیام برای
غرب باوران داخلی است که هنوز هم تلاش می‌کنند راه بازگشت سلطه آمریکا و غرب را در کشورمان هموار سازند! و کسانی که فکر و حنجره خود را در فتنه 88 به عاریت دادند تا پیام نه غزه نه لبنان رژیم صهیونیستی در خیابان‌های تهران فریاد شود!

اکنون آنچه که از سازمان جهاد اسلامی فلسطین و حماس انتظار می‌رود این است که با عبرت‌گیری از تجارب به دست آمده و حوادث سال‌های اخیر منطقه و براساس منطق آیه 179 سوره بقره و آیات 39 الی 42 سوره شورا تدابیر لازم را برای تنبیه و مجازات جدی دشمن صهیونیستی و مزدوران و حامیان آن و پرهزینه کردن هوسرانی نظامی آنان و پیشگیری از تکرار هر چندگاه یک‌بار تهاجم و نسل‌کشی و انهدام زیرساخت‌های زیستی و اقتصادی غزه، اتخاذ کنند و به تعداد شهدای تهاجم اخیر و جنگ 8 روزه و22 روزه قبلی، دشمن و مزدورانش را قصاص نمایند و همراه با جبهه مقاومت، تمهیدات لازم را برای روز موعود و حادثه نهایی تعیین سرنوشت رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس و فلسطین براساس وعده الهی فراهم آورند.

اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا و ان الله علی نصرهم لقدیر، الذین اخرجوا من دیارهم بغیر حق الا ان یقولوا ربنا الله.... سوره حج آیات 39 و 40

به آنان که (کافران) به جنگشان آمده‌اند رخصت داده شده تا جهاد کنند زیرا که ستم کشیده‌اند و خدا، البته، بر یاری آنها توانا است. همانان که به ناحق تنها به خاطر گفتن اینکه الله پروردگار ماست از خانمان خود بیرون رانده شدند....

پی‌نوشت‌ها:

1- قرآن کریم: و ما در زبور نیز پس از تورات نگاشته بودیم که زمین را، سرانجام، بندگان صالح من به ارث خواهند برد. سوره انبیا آیه 105

2- قرآن کریم: او آن خدایی است که پیامبر خود را همراه با هدایت و دین حق فرستاد تا او را بر همه ادیان (دیگر) غالب گرداند هر چند مشرکان را خوش نیاید. سوره توبه آیه 33

3- حدیث مشهور و مورد اتفاق ثقلین از پیامبر اکرم (ص)

4- قرآن کریم: در دشمنی با مومنان بی‌گمان هم یهود و هم مشرکان را از همه مردم سرسخت‌تر خواهی یافت. سوره مائده آیه 82

5- قرآن کریم- سوره بقره آیه 251

6- قرآن کریم- سوره اسرا آیه 7

7- قرآن کریم- سوره فاطر آیه 43

8- قرآن کریم: وخواهی دید که در دوستی با مومنان از همه نزدیک‌تر، آنانند که می‌گویند ما نصرانی هستیم... سوره مائده آیه 82

 

 


نوشته شده در  یکشنبه 93/5/12ساعت  8:0 صبح  توسط سید باقر پیشنمازی 
  نظرات دیگران()

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تغییر آدرس
فاصله نخبگان بامردم در خلاء همزبانی
فلسطین؛ کلید رمزآلود گشایش درهای فرج
خطاب لطیف الهی...
سهم شیطان ازثروت ملی ما
دادوستد فرهنگی معلم بامردم(2)
دادوستدفرهنگی معلم بامردم(1)
حفاظت ازهویت فرهنگی محیط زیست
جای خالی همدلی وهمزبانی چگونه پرمیشود؟
[عناوین آرشیوشده]